Вовка Че писав:Дайте , пожалуйста, пару советов на что обратить внимание.
Якшо ще актуально. Візуально можна встановить чи треба знімать бошку із-за клапана подивившись уважно на скільки виступають стержні клапанів. Так як розпредвал знятий зніми всі гідрокомпи і уважно придивись. Якщо є підозри що якийсь стержень клапана опущений зроби слідуюче : візьми компресор і дуни у циліндр повітря під напором, при цому поршень цього циліндра підійми у ВМТ. При зігнутому клапані отвір буде такий що повітря з шумом буде летіть у один з колекторів, а якщо клапана гарно прикриті то крутнеться кол-вал бо опуститься поршень. Ще одне, при зігнутому клапані кол-вал буде клинить у одному місті.
Далі . Маемо клапан трохи поклепаний розбитим гідрокомпом, не біда. Саме головне щоб висота стержня клапана була достатня для роботи гідрокомпа, тобто щоб гідро упірався робочим стержнем у клапан а не у тарілку пружини, що може привести до розсухарювання клапана.
Далі. Гідрики заміни, коли будеш уставлять їх у колодці перевір колодці на механічні пошкодження. Якщо шось є візьми ножик і акуротно загладь виступи металу, потім видуй стружку. Змасти гарно колодці, пружини, гідрокомпи маслом і став, тепер понажимай на гідро і убідись що вони в колодцях гарно ходять.
Далі розпредвал. Якщо у геометрії кулака якого поїло залишились свої батьківські розміри то нічого страшного що кулака трохи закруглило, головне щоб він не був заточений типа пілотки.
Ремень ГРМ заміни, сальники теж. Перевір як стоїть шестерня кол-вала і шестерня ТНВД. встановлюй ремень не зажимаючи шестерні розпредвала, перед цім встанови двигун по мітках: кол-вал по маховику і окну КПП, розпредвал по вирізу на іншому кінці розпредвала від шестерні (виріз повинен стояти горизонтально верхнього краю голови, при чому бути доступним щоб туди всунути підходящю желізяку з допомогою якої ти зажмеш шестерню розпредвала. Одівши ремня ГРМ перевір всі мітки : кол-вал,розпредвал, ТНВД (остання ставиться методом вставляння підходящого металевого стержня і отвіт шестерні ТНВД і у отвір нп блоці циліндрів, і залишається у такому контакті аж поки не буде ремень натягнутий!). Натягуєморемня, зажимаємо шестерню розпредвала, витягуємо шкворень з шестерні ТНВД, провертаєм кол-вал два рази і перевіряємо мітки, зівпали ,гуд, не зівпали то повторєньє мать учєньє.
yurch писав:холодное масло дает высокое давление. компенсатор сильно раскрываеться и изза густоты масла и большого давления не сжимаеться после чего с помощью клапана здороваеться с поршнем и уже при помощи поршня разваливаеться
А де тоді редукційний клапан був, чи він теж на холодну не срабатує? Гідрик має обмежений робочий хід, також має з верху розпредвал і пружину клапана, також є клапан який скидає лишню давку масла у рампі гідриків. Вибач друже але я рахую що те про шо ти писав у нашому випадку не актуально!
Вовка сам вказав причину : здвинуло із-за морозу шестерню розпредвала (хоча таке буває у всяку погоду) от і поламало гідрик , також здвинувся кут впорску, від цього і двигун робив погано! А якщо б убило клапан то
Вовка не зміг би своїм ходом доїхати додому. Ще одне : гідрик міг гигнуть і від часу (вони тріскаються на ура, я таке бачу часто), клапан не відкривався тому мотор троїв і не їхав. Це теж можна встановить подивившись на інші гідрики, тріщини йдуть від середини верхньої частини гідрика.
Вовка, удачі тобі у ремонті!
з повагою
